29 вересня ропочався новий сьомий сезон у "Клубі шанувальників класичної музики" .
Перше засідання ми вирішили присвятити "Великому німому".
Більшість кіновиробників спочатку скептично ставилися до ідеї звуку в кінематографі, побоюючись втрати універсальності кіномови та інтернаціональної аудиторії . Американські кінопродюсери передрікали припинення експорту кінокартин з приходом звуку, здатне різко знизити доходи Голлівуду . Багато хто сприймав спроби озвучити фільм, як безглуздий атракціон: одним з активних супротивників звуку в кінематографі був Чарлі Чаплін . У 1928 році радянські кінематографісти Всеволод Пудовкін, Сергій Ейзенштейн і Григорій Александров виступили з «Звуковий заявкою», застерігаючи від зловживання звуком.
Але незважаючи ні на що звук у кінематографі все одно з'явився, завдяки чому ми зараз можемо дивитись і слухати прекрасні музичні фільми.